effektiv träning

Nu har jag precis duschat efter min hårda träning på gymmet. .. Det kändes super skönt. Powerwalkat  på bandet i en timme, mycket duktigt av mig kan jag säga. Har blivit så kass på träning. Svårt att tro att jag har varit en trainoholic när jag gick i skolan. Tränade fotboll + match och boxades och cyklade till skolan varje dag. Nu när man tänker tillbaka, värst vad man hade bra kondition haha. Vill så gärna tillbaka till det, inte till kilona som jag hade, ( mycket muskler) men konditionen att vara igång så mycket. Det var najs.
Sen flyttade jag till märsta och allt gick neråt med träning då hahah...  Lite svårare att hitta bra grejer här eller billiga grejer så att säga.

Jo visst vi har ju ett gym här på jobbet som inte kostar mig någonting och jag kan träna när jag vill men jag avskyr gymträning. Verkligen avskyr hahha. Det  ska vara dans eller boxning eller fotboll. Sån träning är bäst.


 =D




tänk om man kunder se ut så här när man gymmade :D det vore något hahah

och som belöning fick jag en gainomax =D hahaha

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Du va faktiskt väldigt duktig, jag vart positivt överaskad =) Och Gainomaxen var du väl förtjänt av ;)

2009-04-13 @ 03:25:32
URL: http://inredningsdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0