Present

Igår kom natta hem till oss. Roligt för Jenny, dem är ju piff och puff typ hahah..
Och Natta gav mig en fin present =) vad glad jag blev . En baka muffins bok och litet läppbalsam som ser ut som en muffin haha.
Så nu ska vi baka muffins, inga vanliga nej nej, rikitgt lyxiga ;) roligt.
Har suttit och solat ganska länge ute på balkongen men nu är det tags att fixa allt inför jobbet. typiskt..
Jobba när det är så fint väder, ingen höjdare precis.. men men, hoppas att nästa vecka blir ännu bättre för då är jag ledig mucke =)


Kommentarer
Postat av: Saber

Trodde det va du och Jenny som va Piff & Puff hahaha

Glöm inte att ta med en helv muffins till mig ;)

2009-04-26 @ 16:15:20
URL: http://inredningsdesign.blogspot.com
Postat av: Jenny

men saber, det kan faktiskt finnas fler piff och puff!



snart får vi baka lore! typ till helgen?

2009-04-27 @ 23:33:13
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0