Rekord

för någon dag sen sattes mitt rekord av antal läsare..
Kul att folk tittar in och läser min blogg =D

Idag har jag jobbat dag, har inte gjort det sen augusti förra året då vi började med nattöppet på arlanda.
Men det har varit en väldigt bra dag, lite sura miner här och där från vissa men jag vet vad man ska säga och göra för att få ett leende och jag lyckas EVERY TIME hahaha..
Jag ä'lskar verkligen att jobba med den här gruppen, Teamleader Niklas och Steff Mohammed- världens bästa hahah
De e så grymma och jag har så kul med dem, man kan skoja och prata me dem =). Skönt att känna den känslan.
Saknar jobba dag ibland typ som idag hahah .. många interna skämt man har med detta gänget.. ååh *Saknar*

Imorgon är det tillbaka till natt igen då, hela helgen, suck. Det är ganska typiskt att gula sida alltid lyckas jobba när vädret är som bäst.. ooh well jag får gå upp tidigt och njuta av dagen och bita i det sura äpplet sen på jobbet.

Idag är det lön!! TJOHOO....
har inte fått lön på två månader tror jag... ska nog till sportex och köpa joggingskor.. har bröjat träna och blivit nyttig igen.

Nu ska jag njuta av min rast här i fikarummet =D

tjingeling

Kommentarer
Postat av: jaqueline

klart, din blogg är ju bra :D

2009-04-23 @ 17:02:38
URL: http://jaqlins.blogg.se/
Postat av: Saber

Håller med Jaqueline, rolig blogg ;)

2009-04-23 @ 19:17:05
URL: http://inredningsdesign.blogspot.com
Postat av: Lorena

hahaha jo vars, har ingen aning vem jaqueline är men tack ändå=D

2009-04-23 @ 19:54:30
URL: http://lorrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0