sigtunahem

Jahapp nu ringde Per-olof och sa att han har försökt få tag på tjockisen ( mitt ord inte P-O:s haha ) hela dagen men nu fick han tag på honom. Och NU 20 MINUTER INNAN så bekräftar han mötet vi ska ha! hur OPREFSSIONELLT kan det bli?? jag blir så irriterad, den här mannen har jag fått handskas med i övet ett år , förstår ni hur frustrerad och trött jag är??!
Så här har det jämnt varit att man aldrig får tag på tjockisen och när man väl gör så är han stressad och skrattar bort att han är svårt att få tag på. Så oseriöst, klart man blir sur!!

Så nu kommer Per-Olof och plockar upp mig.. jag är SÅÅ tacksam till honom för att han ställer upp för mig så där.. Vilken Gudsman!  måste nog köpa en stor fin present till honom när allt är klart.. Får nog be honom lugna ner mig för jag vill bara skrika och svära på SIGTUNA SKITIGA ÄCKLIGA FÖRPESTADE HEM... men jag tackar Gud för att jag har ett hem HAHAHAH


nu drar jag på ett jätteroligt möte...

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0