150809

Lördagen fick vi lura ut min mammas kusin så min tio kunde fixa hennes överraskningsfest. Och lurad blev hon kan jag säga. Jag gjorde en extrem makeover på henne. Alla blev helt paffade hahaha WOW! hahah


Någon ville kramas men den andre verkade inte vilja hahahah fast efter en halv sekund kunde lurven inte låta bli att pussas haha


Den omvandlade kvinnan hahah som är i chock efter suprisen =)



Ett försök till familje foto... det gick... sådär hhiihih



Min kusins dotter Angelina 4 år.. är världens sötaste. Man kan bara inte sluta pussa på henne. Här busar hon med mamma och hon blir aldrig trött hahaha



Vidare till festivalen senare på kvällen för att kolla på Miss Li konser... hon har så grym röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0