Gårdagen i bilder

Jag fick minsann min köttbit =)


Vi körde runt som galningar igår hahaha letade efter kalkbrottet och vi hittade fram till ett av ställena som man skulle köra förbi sen stod det att en liten väg till höger skulle leda oss till brottet. Så vi tog första höger. Det vi inte visste då var att om vi bara hade kört 50 m fram så hade vi hittat direkt men vi svängde höger för tidigt och vi bara fortsatte. åååh vilken väg, typ grusväg och gropar hela vägen så det tog  över en timma kändes det som att komma där ifrån. Inte en enda människa i närheten inga hus ingenting bara havet. Men jag kan ju inte påstå att utsikten var värdelös. WOW är vi i Sverige tänkte jag?? kändes som Grekland. Kolla här :




Men vi hittade till slut. Åhh vilket vatten. Man såg rakt igenom =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0