något att blogga om...

ÄNTLIGEN så händer något lite roligt hahah

Höll på och greja i tvättstugan och helt plötslig i perifirin ( heheh) ser jag en svart skugga bakom mig.
Jag tittar bak och blev lite skrämd och där står det en präst och öppnar torrskåpet och tittar på mina underkläder och kläder.

Jag bara ååh HEJ =) ( lite glad) jag la dina kläder där. Han sa varken hej, tack eller eller hejdå. Verkade super stressad, såg arg och lite bitter ut. Han var nog från mellanöstern haha det roliga att min första tanke var åh nej han kanske ska mörda mig hahah jag vet jag e så knäpp men han betedde sig så konstigt haha jag kollar för mycket på csi och sånt.. Men ja han smög sig bakom mig utan att säga något och typ kunder gjort vad som helst.. Men han var en präst och präster ska ju inte hålla på med sånt..

hahah dagens höjdpunkt =P


Kommentarer
Postat av: David T

På csi så mördar präster unga kvinnor som tvättar? :)



Varför går man omkring i prästkläder på fritiden? Eller skulle dom ha ett möte i tvättstugan som du ockuperat. Du står i vägen för väckelsen fattar du inte det.



Va han konservativ eller liberal tror du?



Skumt iaf...

2009-08-27 @ 18:07:05
URL: http://justanotherday.blogg.se/
Postat av: Lorena

ELLER!! så skulle han till kyrkan och var stressad haha

2009-08-27 @ 20:48:48
Postat av: Jenny

MUAHAHAHAHAHAHAHA! "Men han var en präst och präster ska ju inte hålla på med sånt.." Nä, helst inte lixom....

2009-08-28 @ 19:27:59
Postat av: lorena

hahahah

2009-08-29 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0