10 december

Då stannade världen till och såg på medans jag kom till världen. Sen blev det Jubel i hela himmlaskaran!
And it still is today! tjohhooooooo
Jag är som ett litet barn när jag fyller år! hahaha verkligen kan knappt sova dagen innan och det problemet löste ju sig inatt hahah eftersom jag jobbade.

Jag sprang verkligen runt i hela arlanda och bjöd på tårta. Vårat fikarum, BVC, grind 4 och grind 1 hahah alla måste ju ha.
Fick till och med en gratualtion via radion när jag var nere i bvc hahah Jimmy vet vad jag älskar asså hahah
och nnär jag precis sa tack så mycket  och ska säga men du måste sjunga för mig via radion också så klipper marcus och säger KLART SLUT! och alla bara garva åt mig nere i bvc *fniss* hahahah han klippte mig mitt i min mening hahahah



Ikväll blir det bowling =D
Imorgo flyttar Linda in ;) det ni ännu en nyhet som jag inte hunnit blogga om. Har inte ens hunnit ta det med syrran så jag tror jag gör det först innan hela världen får veta...

( ...........Idag önskar jag faktistk att pappa skulle höra av sig................ )

Det blir iaf  bowling och argentinsk restaurang på söder

Kommentarer
Postat av: Jenny

Även om han inte gör det så vet jag att han tänker på dig...

2009-12-11 @ 00:11:23
Postat av: camilla Strand

Mmmm, nu är det nog läge för lite pappakontakt igen, vännen;)

2009-12-11 @ 15:59:38
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Postat av: Linda

visste inte att jag ska flytta in..konstigt..

men ja, jag struntar väl i skolan här uppe i umeå då..

syns snart..hmm...konstigt..

2009-12-11 @ 21:37:10
Postat av: Lorena

Hahaha Linda inte du fniss jag ösnkar att det var du men det är faktiskt en annan Linda =D

2009-12-12 @ 13:52:00
Postat av: junior

Grattis i efterskott !! Fast jag sa faktiskt grattis när du fyllde år för vi jobbade ju.. :D men tack för tårtan.. :)

2009-12-16 @ 15:30:52
URL: http://rehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0