asså åh

Ja vad ska man säga...
Chilenare är speciella... speciellt  i CHile då inte chilenare som är försvenskade.
Men asså dem tror så mycket... åååh de bara tror att allt är så lätt. Pang boom så händer sakerna.
Inget att lita på.. några av dem.. iaf de flesta jag träffat där.. Den ende som är bra är min bästa vän därbort
Jorge. Han e bäst helt enkelt.. inte lätt att hitta killar som är ordentliga och som man kan lita på..

Lite trist att jag inte kan åka till Chile i år. Har lite "hemlängtan" så jag undivker att lyssna på musik som får mig att relatera till Chile. För det blir så jobbigt, min andra familj e ju där. Åååh vad jag längtar. OCh av den anledning ska jag inte på koncert heller den 19:e.  Bland annat den anledningen hehhe

Så är det, kommer ihåg hur jobbigt det var att komma hem efter 10 veckor där.. galet jag vägrade prata svenska hahah förhoppningsvis blir det en chile resa nästa år med mammsen =D och då får min lurvel följa med !! YAY

Kommentarer
Postat av: Jenny

men du kommer till julshowen den 20e ändå va? för nu har jag ändrat dag åt lasse oxå.

2009-12-03 @ 08:28:19
Postat av: Lorena

Yes ofcourse. Har ju redan biljetter och fixat ledigt redan

2009-12-03 @ 09:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0