LA la la la

ÅÅh vilken julshow det va!! Och min syster sjöng så perfekt och bra trots att hon var sjuk!
Julshowen var såå bra att alla blev magsjuka dagen efter. Stackars syrran har inte spytt så mkt sen hon var en liten unge. Så jag åkte hem och lagade en kycklingsoppa till henne innan de åkte iväg till malmö.

Men jag och Linda fick också dela på det lilla som var kvar, vi satt och sörpla in oss soppan heheh
Och min lilla bebis var så duktigt som jesusbarnet hehehe Han fick en fin liten  julklapp av mig bara för att han är bäst och min enda brorsdotter ;)

Nu ska vi kila iväg och julhandla lite med Erik och Saber i Täby galleria.. måste skriva upp allt så jag inte glömmer.
Åh imorgon, älskade malmö älskade Perez familjen. kommer inte kunna sova imorgon. Dagen innan jul.
Är så nyfiken på alla julklappar!

Är så lycklig!!

Juste vet ni!! Elerktrikern från sigtunahem kom hit idag och byte ut alla kontakter, riktigt skönt!
MEN! i mitt sovrum så trillade en MASSA MASSA döda kryp ur den där dosan! asså jag höll på att svimma.
Kan inte ens tänka på det så började klia överallt.. Jag hatar småkryp!!
asså jag tror jag har fobi! för om man nästan börjar gråta för sånt då måste det ha fobi`?????!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0