Dagarna i Övik

avslutades som sagt med massa dans... Nu är jag på jobb igen.
Hade det hur bra som helst =) tack alla bejbs! hiihih




Söndagen där på hängde jag med Elin och hennes familj. Hennes farmor och farfar bjöd hela famlijen plus mig då på restaurang. VÄRSTA GODA plankan jag åt.. Men jag blev så rörd att de ville ha med mig. ååh söta människor, Elins familj är helt fantastiska. Har bott hos dem flera ggr och de öppnar alltid upp sitt hem för mig och tar hand om mig så bra. Känner mig så hemma =D Underbar familj
Lindas familj har jag precis lärt känna, de är så söta. Hennes mamma är lite blyg och hennes pappa är en riktigt skojare han. Ja man ser ju vart Linda har fått sin personlighet ifrån hehehe Jag kommer ihåg Julfesten vi hade 2005 hahaha och hon spelade grynets show sååå bra.. Galet lik också hahah Men Lindas mammas måste få fett med credit för hennes matlagning.. AAAH VAD JAG ÄLSKADE MATEN  *fniss* ja som ni ser så blev jag riktigt borskämd under dessa dagar. Fick vara med mina bästaste vänner och bara njuta för fullt, trots vädret ja =D




Elin e så snygg!!! Hon e singel ;) hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0