Extrem homemakeover

Vi skulle upp vid nio och göra något, enligt Linda så väckte hon mig men jag kommer inte ihåg något alls... sen väckte hon mig när det var frukost typ halv tolv hahah jahapp det var det... Men riktigt skönt att bara sitta och softa.. Linda ska iväg och jobba snart och jag. Nu sitter vi och gråter medans vi kollar på extreme homemakeover.. gråter alltid hahaha

Imorse kollade vi på en såååå deprimerande film hahah ångesten bara klibbade sig fast i mig, kunde inte heller byta kanal för att den var så sjukt bra hahah "control"

aja nu ska jag fortsätta softa =D


Kommentarer
Postat av: David T

Var det möjligtvis gomorra ni kolla på... de e en ångestfilm

2009-07-11 @ 00:10:56
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0