roligt citat

direkt taget ur en konversation med Sabbe:

-DU
-M
-Asså tycker inte du mina skor ser använda ut?
-Nä de ser väll okej ut
-Jo men alltså du vet helt vikta så dära. Det blir ju fult
- ...................
-Ska jag jag köpa nya kanske??
-Nej!
-Men.... ??

Idag:
- Du
- M
-Du vet mina skor??
- A
- Du vet att jag ville köpa nya va??
- aa* suck* 
- asså jag har gjort något dumt
-*suck* har du köpt nya??
- hahaha neej jag fick byta dem för att sulan var helt sönder så jag fick ett par HELT NYA PRECIS SOM JAG VILLE!!!


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Haha se, det är onödigt att köpa nytt! Det är bara att önska sig en sak tillräckligt mycket så dyker den upp när man MINST anar det ;)

2009-07-09 @ 00:47:57
URL: http://inredningsdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0