sista planet

gick typ strax efter nio.. Så fram till fyra har vi nada att göra... Lorena ska kolla på film ;)
Sitter o och kollar på Michaels konsert från 97... men halva världens sitter nog och kollar på något med michael.. Missade hans "begravning" eller minnestund.. typiskt... jag känner sorg för honom på något sätt... Jo vissa tycker ju att det bara är konstigt att man gör värsta grejen bara för honom när 150 pers dog i Kina idag.. För mig är dem minst lika sorgligt... usch kan inte fatta att han är död!.. ÅÅÅH VAD HAN KAN DANSA




( snodde från camillas blogg =) )

sitter här med Ema och My och bara förundras över hur SJUKT bra han dansar... på något konstigt sätt så tycker jag att han är skit snygg! JA kill me for that men jag har alltid tyckt det. Och syrran också, mest nog när han dansar... jag blir svag för såna som kan dansa och sjunga! ååh kan inte sluta förundras över hur han rör sig...  Vilken gåva. Gillade talet han Pastorn gav. "Don't se the mess, see the message"

aja snart kommer töserna som har varit duktiga och tränat och vi ska kolla på film. Jag har jour fram till 00.45
Vad innebär det?? jo eftersom dem har infört den dummaste regeln någonsing IGEN att ta bort alla deckare (handmetalldetektor) så ska vi bara visitera manuellt. Alltså med händerna. Jo vilket betyder att vi tjejer måste finnas överallt då killar inte får röra vid kvinnor med händer... så vi måste expanderas oss.. klona oss. Så jag får springa upp och ner ifall någon kommer genom service..
DE gjorde exakt samma sak för två år sen men det varade bara i två veckor... Får väll se hur det här går. någon vecka till men max en månad ger jag det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0