Tågresan

Gick väldigt bra.. jag sov ju hela vägen. Vaknade till så helt plötsligt satt det en kille brevid mig hahah och sen när jag vaknade till igen så var han borta ahahah så djupt sov jag liksom.. Det dumma är att det inte är direkt tåg utan man måste byta till buss i sundsvall men det gick bra att sova där med. Lite obekvämt PLUS att det satt två fransmän eller ja en tjej en kille som bara pratade franska HELA TIDEN.. åååh jag ville bara tysta ner dem och de satte sig precis bakom mig hahaha...
Väl framme hade jag legat så konstigt att jag inte kunde gå med mitt ben. Gjorde så sjukt ont. Men det gick över. Är helt öm efter min tunga väska =(

Åååh en sak kom jag på nu. Jag skulle ner för trappan på tåget så snubbla jag nästa, men jag räddade mig själv genom att skutta ner typ... var så sjukt trött att jag inte ens kunde koppla att lyfta på bena... sååå nära att jag bara stupa fram och knäcka näsan liksom.. USCH
och inte nog med det jag står och hänger upp mig vid tanken på att jag kunde ha trillat... så jobbigt så jag mår psykiskt dåligt... Kan inte sluta tänka på OM jag hade trillat hahah vad hadew jag gjort liksom.. usch vad pinsammt... haha

precis lunchat färdigt med Elin. Min söta lilla elin... vi hann inte uppdatera varandra så mycket eftersom hon bara hade lunch i 45 min men vi har några dagar på oss ;)

Nu kommer Martin och hans lilltös snart... har inte träffats hans dotter, bara sett foton. Fy vad vad söt och go hon är... ska pussa på henne och ta kort ;)

Skönt och slippa jobbet.... hahaha

xoxo baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0