dagens...

händelser i bilder... =D hade så skoj att jag inte orkar berätta. Men jag vaknade vid fem av att ... jag vet inte haha inte kunde sova och märkte att  jag mådde helt illa.. USCH det var våfflorna som jag käkade med syrran min.. BLÄ men jag lyckades somna om och vaknade vid sju igen. lika bra att passa på dagen. Så jag gjode det som skulle göras innan jag får tillåtelse att gå ut ( av vem undrar ni hahah tja av mig själv.. en regel som mamma satte när vi var små, ingen går ut förrän sängen är bäddad och rummet städat.. blev alltid så galet arg ahahah var ganska slarvig av mig då. Lite bättre på det idag nu när man är självständig hahah. Iaf jag har en tendens att tänja på den regeln ibland men nu har jag blivit duktig igen hahah. ETT LITET sidospår. )

Väl ute så kände jag mig ritkigt glad, nog för att jag gick upp så tidigt och solen sken. ÄLSKAR att gå upp tidigt men bara om jag är ledig, Inte gå upp tidigt och gå och jobba, så jag svepte in den härliga morgonen in i mina näsborrar hahah jag e så knäpp... Var redan inne i stan när butikerna öppna. VET NI!!! GAAAAAAALET MYCKET REA!! asså jag blev tokig... jag klarar inte av att vara i en butik med så mycket rea...  En butik vid drottningatan " VILA" hade 50 % på nästan alla deras klänningar... Saber såg mig komma springandes ut och fråga mig vad som hänt.. hahah Jag kan inte vara där inne... det blir för mycket och jag kan inte handla upp hela butiken liksom... blev ENDAST tre plagg av alla rea Butiker =D *stolt, klappar mig själv på huvudet*

Men som ni vet så kommer lönen snart ;) hahaha

Idag grillade vi i Uppsala.. jätte mysigt ställe, Fjällnora ?? tror jag det heter hahah kanske helt fel... men vi hade så galet mycket mat hahah och tyvärr!!! så blev det fyra killar och jag igen... måste köpa mig en sista minuten tjejkompis asså.. =P
Här får ni dagen i bilder.... ( oj det blev visst ändå en lång beskrivning heh )







HAHAH ser ni mina shorts??? ser ut som att jag har världens största getto booty =P well I don't, tror jag


vad förvånade alla ser ut hahaha




Man och hustru HAHAHA ni får själva räkna ut vem som är vem =D

Ehsan: hur många px??
Lorena: Jag vet inte kolla...
Då tar han kameran i sina händer för att titta på "objektivet" medans mitt finger är kvar på avtryckare... hahah
blev en riktigt chines bild men nej han är inte chines =P HOPPAS han inte blir sur på mig nu hahah *blink blink*




En sån här sötis hittade vi också.. eller det fanns flera och hästar =D hästen
gillade att shaka thi ass... backade in i något och kliade sig på rumpan hahah fy vad jag garva
han inte få med det på film dock =P

Vi spelade Kubb mot slutet.. Gissa vems lag som vann ;) JUPP MOI fast det var nog inte tack vare mig heller. Jag kissade nästan på mig av skratt.. lägensen det hände haha asså att jag fick skrattanfall inte att jag kissade på mig  =D

neeeh nu ska jag göra annat... good night



Kommentarer
Postat av: David T

Haha du o grabbarna va tragiskt eller så e du en man magnet helt enkelt :).



Själv så sprang jag upp o ner i trappor i två timmar eller nåt hos Peter, men till slut så va alla prylar ute o och inne i hans nya lya. Bara nästan jag bailade innan allt var klart.



L8ter snart e de arbete igen yihaa...

2009-06-24 @ 01:00:08
Postat av: Lorena

HAHAHA david du e så ball.. ja jag vet inte..jobbar ju bara med grabbz också =P du är en av favoriterna ;)



syns ikväll kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-06-24 @ 12:54:13
Postat av: lindiloo

myyyysigt!

2009-06-25 @ 00:06:21
URL: http://lindiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0