frukost i solen


Jag älskar att vakna upp med sol..d¨går jag direkt till balkongen och bara andas in den friska luften... AAAAAAAAAAHHHH

sen fixar man sig en knäcke macka och lite o´boy och sitter ut på balkongen.. ljuvligt =D

Idag ska jag hämta mitt paket från Mary Kay ( äntligen! ) och bredbands bolaget =) . INternet all the way baby hahaha

Försökte boka ett extra pass idag för jag behöver vara ledig den 8:e juli. SKa nämligen upp till övik och jag vill gärna boka biljetter NU! men vi får se i såna fall jobbar jag 23-07 men innan det ska jag på nyårs möte och efter det ska jag på avskedsfika för jenny och rickard Forsell som ska flytta upp mot landet... 

Så det blir inge mer lathet idag nä... =D


bloggar lite senare..

xo xo

( evigheter sen jag kollade på gossip girl, måste ta upp det där igen. Är tyvärr HELT inne i lost nu....Var det några fler som det första de tänkte på när de läste om de försvunna planet i tidningen , var på lost??? jag erkänner jag är en av dem hahahah) 

Kommentarer
Postat av: Lindiloo

Ja du ska till Övik!! Jag fröjdar mig!

Du jag kommer till Sthlm nästa helg, ska vi hänga.. Kanske vi ska ut och parta lite??!

2009-06-04 @ 10:35:56
URL: http://lindiloo.blogg.se/
Postat av: Lorena

asså vadå har DU BLOGG???!!!!! vf har du inte sagt något till mig... haha tok skalle.. jag ska till malmö den tolfte =( då hinner vi inte träffas va?

2009-06-04 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0