Inte alls planerat

Min dag började ingen vidare faktiskt, blev inte som planerat heller men det blev minst lika bra =) behöver inte betyda något dåligt =D

La mig 02.25 ganska bra tid med tanke på att jag är nattjobbare. världens huvudvärk men det brukar gå över när jag sover men nej nej kl fem på morgonen hade jag legat och vridit mig halv sovandes hela tiden. huvudvärken satt kvar. JOBBIGT just inatt var det den natten jag får en gång i månaden där jag verkligen inte kan sova på natten.

Så jag vakna kl fem som sagt gick upp kl sex och tog en lång dusch, åt frukost och föna håret som tog sin lilla tid. Tanken var att dra till Väsby med Fredrika men lilla Esther blev sjuk och vi fick ställa in våra planer. Vi tar det imorgon istället, håller tummarna för det =D hihihi behöver verkligen min Fredrika dos, känns som att vi inte träffats på evigheter.

Ville grilla idag heheh men ja... ni kollade säkert också ut genom fönstret idag och blev minst lika besvikna som mig.. ooh well what do to. Ingen grillning. Tog mig friheten att dra till Saber, tog tåget, satte väckarklockan och sov hela vägen. Kändes som fem minuter och inte som en timme, vi käka och ringde till annika och stavros för att gå på bio....



(reklamen satte igång )



men det blev den här filmen. GAAAAAAAAAAAAAALET BRA! oj vad bra.

och nu....



ska jag sova sött som ett litet barn.. ganska tidigt för mig =D men är galet trött. håller på att somna medan jag skriver detta liksom hahaha...

GOD NATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0