Lilla Rut, Norpan och tjockis Mia *fniss*

Fick besök av dessa tre tjejer. Dock är lilla Rut och Norpan två söta hundar som älskar mig =P hahah och tjockis Mia är min favvo som odlar en bebis i magen ;) så hon blir fina tjockis Mia.

Skulle gå upp halv två igår för att hinna med att packa och allt inför malmö resan, plus att jag skulle jobba så jag ställer väckarklockan MEN helt plötsligt så börjar Mia ringa hahaha oj då.. då är klockan tre någonting hahahah jag är så knäpp. Hade ställt klockan på 01.30 inte 13.30 haha snacka om att vara natt människa =P

Men jaja hon fick komma in ändå haha blev så överlycklig.. skönt att träffa min Mia.. saknat henne enormt!!
fick inte ta foto på hennes mage ÄN, sen när den växer till sig lite mer =D
Men norpan och Rut var ju lätt på...


Lilla Rut



Rut =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0