Matlagning på g...

*jupp jag ser nyvaken ut hahah trots smink, mina ögon är lite svullna fortfarande, kunde inte se någon när jag vaknade imorse. Så svullna vad dem*

just nu ligger kycklingen och steker för fullt...

Idag blir det tikka masala gryta.. MUMS.. indisk mat är såååå gott...

natten var helt okej, vi slapp en av de jobbiga flighterna för den var försenad till 08.30 i morse. Då fick dem inte komma in till airside av ado så det var skönt.. Jobbigt läge för mig hela helgen, ensam tjej på nätterna. HUr ska det gå till liksom. Med både Damaskus och Beirut på natten, jag blir som fastklistrad på golvet och visiterar vartenda en. naaaj inge roligt, vet inte rikigt vad dem tänker me när de godkänner att de två andra tjejerna byter bort sina pass, de borde dem åtminstonde fixa in en tjej iaf, så att vi får turas om och vi får rast =) men det gick bra ändå..


OJ klockan är tio över fem...

got to run

xo xo

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0