Minnen



Min gamla skola =D  Johannesskolan heheh gick där från 5:an till 9:an Mycket bra tid, både bra och dåliga minnen. FÖrsta slagsmålet men en av skolan bad guy... jupp det första och enda slagsmålet under min skoltid... haha

Iaf så på facebook var det en kille som adda mig, kunde inte se vem det är tills jag såg att vi hade gemensamma vänner från den här skolan. Han gick i min paradellklass men vi hade ändå lektioner tillsammans.. hahah det roliga är att det första han säger :
 
"jag minns dig mkt väl du satt
bredvid mig på engelskan....
du kopierade alltid mina svar....
"


HAHAHAHA fy vad jag garva BUSTED. Mitt svar:

"haha ojdå.. men tack för hjälpen :p:p hahaha
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0