på väg hem till Stockholm igen...



jaa då var man på väg tillbaka =( tråkigt, ville verkligen stanna en vecka till så man hann göra allting men men...

Har haft sååå kul och åkt moppe eller scooter till alla möjliga platser. Återkommer med foton och uppdatering om mina dagar i malmö. Men snart är det dags att jobba.....



HAHAHAHAHAH sscccchhhh säg inget =D hade jag inte känt honom så hade jag tyckt att han var skum =P faktiskt jag som har grejat med honom när han sover bara för att retas moahhahah utan att han märkte hehehe.. tacksam för brooossshhhaaaaan =P

Kommentarer
Postat av: camilla åberg

Jag vill läsa mera!! Uppdatera oftare!!

2009-06-21 @ 22:15:24
URL: http://camillavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0