vad roligt man kan ha

Ikväll blev den en hemma spa kväll för mig själv.. med lite våfflor som delades med syrran.. Mysigt.. jag e så knäpp..
Har fixat mig från topp till tå hahaha.. verkligen! jag har spolar i håret för att testa inför lördag.. Får se om det funkar liksom =D och helt plötsligt fick jag för mig att sminka mig med MÖRKT läppstift på läpparna men sen tänkte jag .. ÄH jag fortsätter så tar jag lite roliga bilder HAHAHAH.. försökte få gammaldags inspirerad look men jag lyckades nog inte så bra hahaha.. dålig kamera OCH svårt att ta foto på sig själv som man vill ha det..

här får ni se hehehe






hahha ja ni ser.. knäppa jag som hittar på sånt här tolv på natten ;)

hoppas jag lyckas med lockarna =D

Kommentarer
Postat av: Kattie

Pareces modelo en las fotos!! Y el pinta labios te queda muy bien!!Un spa kväll me haria falta a mi tambien pero el tiempo no me alcanza hahha. Luego tienes que poner fotos para ver como te quedo el pelo ;-)

Saluditos y hasta la proxima!!

2009-06-23 @ 09:39:42
Postat av: lindiloo

första fotot är skitfint jue..

snygging!

2009-06-23 @ 17:27:51
URL: http://lindiloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0