vinnarlaget



Danmark van tyvärr över Sverige, så man kan säga att Sverige är i stort sett ute, trist nog. MEN Chile van över Panama.. yeah baby det var det  jag sa =D Chile verkar bli bättre på fotboll men inte tillräckligt kanske.

Iaf vi fick äran att visitera danska landslaget, de såg trötta men super fräscha ut i sina svarta kostymer ;)
rikitga snyggar för att vara danskar =P hahahah

natten är lugn idag, TUR för jag har inte sovit något.. men imorgon är jag ledig och på fredag drar jag !!! YAY

läste precis att jossan ska flytta till USA =O what is dat.. hur tusan ska jag klara mig utan henne när jag är i malmö.. fast å andra sidan har jag någon att hälsa på och boende om jag blir sugen på att åka till LA baby hahah LÄTT!

kollat färdigt på gossip girl åååh vad bra det var, han sa att han älskar henne till slut. Jag blev alldeles rörd! VILL OCKSÅ ahahaha  ( att chuck Bass ska älska mig =P hahah SKOJAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0