ÅÅHH!

Jag blir så tokigt. INte nog med att det inte varit min helg och jag har sovit i fyra fem timmar, har en underbar smärta i nacken och jag börjar få huvudvärk så glömmer jag mitt ID hemma i MÄRSTA och kan inte hämta ut min dator inne i stan i webbhallen. Underbart, härligt!!!
Trevliga tjejen säger men vi stänger kl sju så du kanske hinner komma tillbaka. Hm jag bor i märsta säger jag hon bara fnittrar oj då det blir lite svårt.

ÅÅÅHHH vill ha min dator... Jag är så irriterad idag.
Se så går det om man bor i Märsta- jag är på sånt humör där jag bara skiter i vilket. Jag tar ett lån på en miljon bryr mig inte om konsekvenserna och köper mig en lägenhet i solna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vaddå, så om du hade bott i Solna så hade du inte glömt id:t?hahaah! det är därför du inte ska ta stora beslut såna här dagar, för du är så irrationell!

2009-05-11 @ 22:32:25
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com
Postat av: lorre

hahah naaaj jeenny! för då hade jag kunnat åka hem snabbt och hämtat id ;)

2009-05-11 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0