ÄNTLIGEN

hinner jag blogga en snabbis hahaha. Har haft så mycket att göra och så mycket att blogga om så jag har glömt bort det mesta hahahah

Nu precis har jag skrivit klart två fina morsdag kort som ska postas till mina två mammor hihihi...

I måndes var jag på bröllop! ååh vilket fint bröllop, jag lovade mig själv att inte gråta men lyckades bryta löftet med en gång som hon började marschera in hahahha...  Picknick i Sigtuna var inte illa.. det fanns högtalare med musik och uppdukat fint. Filtar och bänkar lite överallt så det var sååå mysigt...
Här kommer lite foton:















Lilla Clara får också vara med i ett hörn. Vi busade hela kvällen. Hon envisades med att mata mig med gräs och låtsas att det var bajs hahaha och hon var typ gul i hela fejan. Men hon sa att hon hade "minkat sig med maklos"  hahah kan man vara sötare... Kan inte låta bli att pussa på henne...

har inte hunnit redigerar färdigt alla foton så antagligen kommer det imorgon när jag är ledig...

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0