Arlanda

Min dag började skit bra... Jag har Linda på besök ju så det kan inte bli bättre hehhe =D
Sen drog jag till Väsby centrum för att köpa mig en fin klänning inför magdas bröllop på måndag. Blev lite mer än så heh(nervöst skratt) men totalt fyra plagg. Inte så farligt. Hittade en grymmans lån t-shirt, ska fota den och lägga upp =D

drog direkt till jobbet efter det och nu sitter jag här och är irriterad och med huvudvärk. Antagligen blev jag irriterad för att jag fick huvudvärk och har ätit två havrebollar i ett förösk att det skulle dämpa den men det verkar inte hjälpa eller säger brukar man inte säga tredje gången gillt? hahaha  nej inga fler havrebollar. Hinner inte träna idag heller.

Är irriterad på vissa personer som jag inte orkar med!!! MEN andens frukt =P ååh!!! Avskyr såna blickar som vill påstå någonting men så säger dem inget.
Damskus 03 då... *yay* ( not ) vi öppnar redan tre timmar innan för att de är så långsamma. Fullsatt plan 150 personer det blir väll si så där 300 pers ståendes vid kontrollen. Ja en släkting för varje passagerare mild sagt då.

Nu ska jag till fyran och hjälpa till och stänga ner skitet! hahahah

KRAM

(nu har alla i kyrkan roligt utom mig =(  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0