Dödsångest??!

usch ingen rolig känsla kan jag säga. Efter den mardrömmen jag hade kunde jag verkligen känna dödsångest. Jag ville leva !!

Iaf drömmen handlade om att jag hade gjort någonting (vet ej vad) men jag skulle bli hängd för det, något brottligt måste det varit. Men men hela drömmen handlade om det och jag bara gick runt och väntade, hängde med kompisar och jobbade och så. Men min ångest var där hela tiden och jag grät så galet mycket.  Jag ville njuta av livet och jag ville LEVA haha så kommer jag ihåg en tanke. Jag ville ha på mig snygga kläder OCH leva =) stupid me. Lyckas alttid klämma in mode haha iaf

Tiden var inne och jag och några andra skulle bli hängda, ångesten och den hemska känslan var ännu värre. Jag grät och grät och grät och bad till Gud om ett under. Jag var sist av alla, vi var alla tjejer ( skumt) men tjejen som var förre mig klarade sig. Jo låt mig förklara. Jag insåg reglerna precis innan jag skulle upp på madrasserna ( förklarar strax )
Det var bestämmt jag skulle hängas MEN själva "hägningen" med repet varade ett visst antal x minuter, klarade man sig så blev du fri.
Så jag var på väg upp mot dessa madrasser ( de där stora blåa som alltid finns i gympasal, de var flera st staplade på varandra) fick lite hjälp att komma upp hahah då det var så svårt och så stod jag där och skulle ta repet och lägga den runt min hals och bad en sista bön om att Gud skulle komma med ett under.

( nu kommer bilder fram från drömmen som skedde innan hägningen) Jag pratade väldigt mycket med Saber och grät av så mycket ångest jag hade och han lyssnade på mig hela tiden. Jag kände hans sorg över att jag skulle bli dödad men han grät inte. Ganska bra beskriving av hans personlighet hahaha .
Dessa människor som skulle hänga mig hade något slags kontor och jag skulle infinna mig där och få besked om när detta skulle ske, jag kommer ihåg långa hallar men beige färgade väggar och bruna dörrar.  Fick mitt datum, tid och plats för att bli upplockad men jag blev försenad och jag missade piké bilen som skulle köra mig hahah det roliga är att jag var så trogen till dessa människor så jag försökte aldrig fly från dem för jag var inte fängslad precis. Men så kontakta jag tjejen som hade gett mig datum och tid och hon skällde ut mig så stenhårt asså, det går inte att förklara.

Men till slut blev jag hämtad och jag var på plats ( tillbaka till stunden )

När jag stod där på madrassen så kom det folk för att titta på, folk man kände igen och några man inte alls visste vilka dem var. Helt plötsligt såg jag mamma, och hon grät och vilken sorg hon hade, och när jag ser mamma så, rasar min värld. Mamma är min svagaste punkt (nu vet alla det) men när jag ser mamma ledsen och sårad kan jag bli ett monster. iaf jag såg skymten av syrran också och av saber, alla grät. Längst till höger satt ett gäng från kyrkan, människor jag aldrig träffat på men det satt och bad och sjöng lovsång och ville se ett mirakel.
Stunden var här, och min sista blick sträckte sig över mamma syrran och saber ÅNGEST, NU DROG DEM i REPET!

I panik försökte jag kontrollera mig och andas när jag till min förvåning fick in lite luft. Hur vet jag inte och inte vart ifrån heller men jag förstod direkt att gud gjorde ett under. Han var på min sida och ville låta mig leva. Så jag agera smart och slappnade av och blundade men ändå såg jag dessa tre människor framför mig. Jag väntade väntade och väntade. Helt plötsligt var tiden ute. JAG LEVDE och jag grät som ett litet barn....

Så tog drömmen slut!

Samma dag skulle jag till jobbet men jag vaknade upp med en väldigt tung känsla och så mycket sorg i mig. kände mitt blöta ansikte och var jätte seg. Helt plötsligt slog tanken mig om dessa självmordsbombare. Hur kan dem? hur kan de vara så blinda och tro på de falska löften som ges. 10 jungfruar om de dödar sig själva och så många andra som möjligt. Helt plötsligt visste jag villken ångest det var att stå hand i hand med döden. Läskigt? JAAA

Anledningen till denna dröm tror jag bla för att jag läste en artikel på aftonbladet om denna kvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0