Doggywalker

var inne på hundstallet.se och såg att man kan skriva upp sig som voluntär för att rasta hundarna. ååh vad lycklig jag blev när jag läste det. Ni som känner mig vet om att jag lyser upp och får världens leende på läpparna när jag ser en vovve. Inte mindre i kontrollen hahah alla ropar jämn. LORENA KOLLA! och jag bARA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HEEEEIII VOvven!! HAHA jag är så knäpp jag vet. Iaf så står det att när man väl har kommit igång med walken och de har fått förtroende för dig kan man få fungera som hemhelg. DU har hunden hemma hos dig under helgen eftersom de inte har en fungerande jourhem. perfekt för mig =D ska nog gå med det där....


hittade dessa valpar på blocket.se hahaha dog av skratt när jag såg dessa hehehe


haha kan inte sluta garva!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0