Efter tre timmar....

Är jag hemma... hmm resan som skulle ta en timma och en kvart ungefär tog tre timmar.. det hände igen!!!
Stor elavbrott mellan solna och märsta.. GR8!!!

Var hemma hos Bita hela dan och hade jätte mysigt, ( kommer mer imorgon om det) när grannen plötsligt frågar om vi har el? oj då strömavbrott i nästan hela området hmm... BIta erbjöd oss att sova över men Saber bara...ääh vi åker hem.. Jag funderade på att stanna för jag visste att det skulle bli strul men Saber envisades, neeeh det borde inte vara några problem. Jag ska ju till läkaren kl 8 imorgon eller idag  blir det.. men men jag gick med på det till slut..

vi sprang till bussen som tog oss til danderyds sjukhus och sen tunnelbana till t-centralen och sen pendeltåget som bara åker till solna för det är elavbrott. Jaha ersättningsbussar, jag vet hur det funkar liksom, inte alls smidigt tycker jag plus att det var så galet mycket folk..

Funderade på att ropa ut om  tre som ville dela taxi till märsta men jag skippade det . så vänder jag mig om och ser elida och gabriel.. heheh de vart hur glada som helst...

och nu är jag sur på en viss person !!!!!!!!

god natt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0