Fredag

Om det är någon som kan få mig på bra humör igen så är det Saber. Han e så snäll omtänksam. Man kan inte ha bättre bästa vän. Har varit nere hela helgen men han lyckas jämnt.
I Fredags fick jag följa med ut till flottsbro i huddinge så köpte vi med oss pizza och frossade i oss. Det var sååå varmt ute i solen. Efter pizzan skulle vi till brygga som låg precis där vi satt så vi korsade gräsamattan. MEN gräsmattan var DYGNSUR och mina vita tygskor vi bruna vatten fläckar på sig. SKIT BRA.

SÅ säger Saber: juste all snö har ju runnit ner från backen så det är fortfarande blött.
SMART SABER, mina favvo skor köpta i Italien!! haha men han ville fixa dem åt mig så han tvätta dem när han kom upp med tvätten så sa han. Nej men asså du behöver inte kolla nu vi fortsätter kolla på lost. jag bara okej?? saber du skrämmer mig visa mig skorna nu hahaha och så skrattar han nervöst. Han bara NEJ! sen Lorena haha har du pajat dem ännu mer så du inte vågar visa mig dem så springer jag snabbt till tvätthögen och han försöker hindra mig. hahahah

HAR DU STOPPAT IN DEM I ETT ÖRNGOTT??? VAD HAR DU GJORT?? hahah så tar jag ut mina skor och de är orangebruna!!!!!!!! ORANGEBRUNA! och jag bara dör av skratt!!! och lite irrtiterad blev jag förstås hahaha.

hade dem i klorin igår men det hjälpte inte mycket. tror skorna blev brända i torrskåpet öven om han hade det på lägsta värmen hahah knäppis. 
 
ska ta foto på skorna imorgon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0