HTML

IDag ska jag designa min blogg så ni vet om det. Kommer se lite knasig utan kanske ibland kanske =D
Ska leka lite med html koderna. Började inatt och fick refresh my memory från tidigare när jag jämnt höll på med sånt =D

tänkte gå upp tio idag men vi såg ju hur det  gick!! kl ett!!! asså en gång i månaden har jag problem med att somna aaldrig mer än så. Och det var inatt , usch jag bara tänkte och tänkte och tänkte. Typ oroade mig helt i onödan varför liksom?? om pengar och ja saker man vill göra. Ibland får jag sånt. Typ en gång i månaden som sagt hahaha

Idag kommer min älskade LINDA!! TJohooo äntligen min lilla kyckling. VI har nog inte träffats på ett år eller något. SIst jag såg henne så var hon fortfarande svensk ( missinär i afrikashorn) men man vet aldrig om man får sig en överraskning och så är hon afrikan helt enkelt AHAHAHAHHA tänk er Linda som afrikan!! hahahaha jag fick världens roligaste bild! =P

Foton kommer definitivt upp på bloggen ;)

*lyssnar på jackson 5 *

Kommentarer
Postat av: Camilla Åberg

Hej Lorena. Du som kan sånt´här...om jag för min blogg svart, hu ändrar jag då bloggtexten så att den blir vit i stället? Jag har lyckats att ändra på rubrikerna och länkarna, men brödtexten är körd -jag blir galen!!!

2009-05-21 @ 15:06:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Lorena

Hej Camilla



om det är på blogg.se du menar så går du in på design sen klickar du på redigera stilmall på sidan där scrollar du ner till mitten ungefär så ska du hitta detta :



div.entrymeta {

font-size: 11px;

margin: 0 0 0 15px;

padding: 10px 0 10px 0;

color: #666;

line-height: 7px;



på color ska du ändra till #FFFFFF



http://monkeytoys.com/htmlkurs/colors.htm

där har du alla färgkoder om du vill ha annat =D



hoppas det funkar



KRAm

2009-05-21 @ 15:35:44
URL: http://lorrep.blogg.se/
Postat av: Camilla Åberg

Hej, vilken våldsamt snygg hemsida det blev!! Du är grym!!



Tyvärr så var det bara datum och klockslag som blev vit - inte texten i själva inlägget :(



jag fattar inte - jag har kollat igenom varenda färgkod - tror jag...

2009-05-21 @ 18:01:24
URL: http://camillavictoria.blogg.se/
Postat av: Lorre

http://www.designadinblogg.se/2007/october/andra-farg-och-typsnitt-pa-texten-i-alla-inlagg.html



Här står det hur du går till väga... annars så kan jag hjälpa dig om inte detta funkar =D

2009-05-21 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0