Söndag

I Söndags blev det lite thai mat och shopping. Efter det blev det häng med dessa två ishockey nördar




Sen skulle vi kolla på film som var såååååååååååååå tråkig så jag drog hem, trodde jag ja. Skulle ta tåget men så kom jag på att jag glömde påsen med mitt smink och handsfreen till telefonen. Crap, men saber hann lämna det. Så jag går ner igen och ser att tåget är försenat plus att det skett en olycka mellan huddinge och någonstans. Fick ännu mer spel. Jag ville hem tidigt och jag vet ju vad som hände sist när  de var olycka mellan häggvik och märsta. Tog TRE TIMMAR.
SÅ jag var tvungen att springa hem till grisarna och vänta på att de såg klart på filmen och sen få skjuts hem. Satt tyst hela vägen och var sur hahahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0