Väsby C shopping =D

Igår drog jag till Väsby centrum för att köpa klänning till bröllopet på måndag. Vilken tur att jag hittade den. Precis i storlek 36 det enda som var kvar. perfekt,. Hittade dock inte koftan jag skulle ha till men den var lite dyr ändå så jag hade ängest över att köpa den heheh såg en bolero på "NOW" butiken och den kostade 199 kr men det var occkså lite väl mycket för en bolero så jag fyndade en på New Yorker för 79 kr =D bra va??



Fin va =)



Vero Moda 99 kr



Boleron från New Yorker



Och ett av mina bästa köp! DEn var så snygg så jag vara bara tvungen att köpa den!!



Efter shoppingen fick jag njuta av en god sushi lunch har ju ingen som gillar äta sushi med mig så jag får göra det själv istället.. SUPER GOTT med deras misosoppa =)

hahahah en rolig grej hände, jag frågade om vatten kostar hon bara jinko
Jag: ursäkta
Hon: Jinko
Jag: va?
Hon: Jinko
Jag: ser ut som ett frågetecken
Hon: Glatis ( hon menade ingår)
hahahhahahah jag dog

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hänger gärna med och äter sushi med dig! Älskar det!!

2009-05-23 @ 17:18:35
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Postat av: Temilia

Jag med!

2009-05-28 @ 09:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0