affischen

Satt väldigt länge med Rickard och försökte finslipa på affischen. Detalj efter detalj. Hade totalt glömt bort hur det är att jobba med det grafiska. Och jag kom på varför jag inte tycker om det längre. Efter 5 timmar vid datorn fick jag migrän men jag var tvungen att få det färdigt.

Det är så skönt att få jobba med någon som verkligen kan det här med grafisk formgivning. Han e proffsigt och riktigt duktig. Skönt att jag numera slipper det ansvaret om att deala om priser med olika företag när man vill göra reklam. Har hållt i det i tre år nu och jag har verkligen INGEN koll på det här me pengar. Så japp det känns som om en börda har tagits bort från mina axlar =D
Och  resultatet :

OJ!! vad fel färger det blev???  men ni ser ungefär iaf. HELT fel färger haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0