Efter tre timmar och 300 spänn fattigare...

Jupp så är det hahaha..

Gick tidigt till synsam idag där de blev väldigt chockerade över att se mitt öga. Du måste till akuten idag. Okej
raka vägen till St Eriks Ögonsjukhus. vad där vid ett och kl 16 fick jag träffa läkaren... För en kontroll på 5 minuter för att hon sen ska säga nä du har ingenting.. NEHE???! en vanlig virusinfektion men ingen farlig infektion i hornhinnan eller inflamation.  Ja det var väll skönt.

M men det kunde skujköterskan sagt liksom ååh ödsla bort min typ enda lediga dag på att sida på akuten. Men Men sen bar det av till Kungshallen jag för hungrig som en häst. Inge bra alls kom jag på sen när jag stod och tränade aerobics på sats.. Mådde helt illa och fick typ migränsymptom men jag höll ut hela vägen  hahaha... Plus att jag inte hade linser eller glasögon. Måste ha sett ut som en tönt hahah

Köpte fina blommor i marknaden. 1 st för 10 kr och kantareller för halva priset. 9,90 hg =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0