Knäppa lilla jag

Jupp så är det. Så kan jag vara ibland.

Jobbade inatt, ganska skön och lugn natt för en gångskull =P heheh Idag var det synsam bokat kl två och tvättid kl 2 också men kl 17 så var det Core träningbokat.

MEN typiskt att saker och ting inte blir som planerat hahah så här gick det till.

Lorena vaknar upp lite lätt men sover fortfarande. Tillräckligt vaken för att tänka: oj vad utvilad man känner sig kl är säkert inte ens 13. Klockan har ju inte ringt. M man kanske ska gå upp ändå för att inte stressa.
Öppnar upp ögonen, tar mobilen i handen BOOM!! kl är 16.05!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NEEEEEEEEEJ! IGEN!!! asså jag blir tokig tänker jag. Jag missade synsam och tvättiden. ÅH men jag hinner till träningen. Tänkte att tio i bussen borde gå bra. Sätter igång datorn för att se så att jag verkligen har en plats. Och mitt i allt kommer man på att JUSTE biljetten måste ju hämtas minst tio minuter innan annars så släpps dem till väntelista. KL är 15 över. Fixar mig super snabbt, tar en nutrilett i handen och springer allt jag kan till bussen uppe i Valsta. Väl där uppe så upptäcker jag att jag  inte behövt springa. NEHE

Men nu sitter jag på bussen iaf, fy vad skönt att jag äntligen får träna. Super skoj. Under bussresan kommer jag på ÅÅÅÅHH NEEEJ! ( IGEN ! ) jag glömde satskortet. CRAP nu blir det ju ingen träning. ÅÅH jag som har sett fram emot detta.

Var väldigt nära på att hoppa av bussen och ta den andra hem men jag tänkte att det kanske går att lösa.
Jupp det gick det. Snubben fick knappa in mitt personnr och frågade mitt namn. Sen sa han vi har inget foto på dig i datorn så vi ser vem du är ifall du glömmer kortet igen.
Men måste du ta ett nu??!!
Jajamen.
Jaha? ... *småler*
Det är lungt, det är bara vi som ser det.
Ja det är väll just det att DU ser den hahaha.

Skit bra liksom ett foto när man är nyvaken, svullna små ögon. Finne precis mellan ögonbrynen och gula tänder. HÄRLIGT!!!

Sen vände det iaf jag träffade på Tina som också skulle träna Core. *fniss*  då slapp jag ligga där själv och pressa i en halvtimme. hhahah

Nu är jag hemma och ska hoppa i duschen. Imorgon är det Aerobics som gäller =D

Kommentarer
Postat av: David T

Haha jag känner igen mig men jag är inte så aktiv som du är.. :)

2009-10-07 @ 19:29:03
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0