Dröm



Inatt drömde jag en sån fin dröm så jag blir alldeles tårögd!
Jag drömde att jag var gravid. Och jag hade en stor och fin mage.  Jag gick jämt runt och tryckte lite försiktigt på magen och kände bebisens fot. Det var så mysigt och det var en lång dröm. Allt gick så fort bara så jag hann inte köpa någonting. Fick trillingar och jag gav dem namn och allting. När jag vaknade upp så det första jag gjorde var att jag kände på min mage och vart så besviken när jag kände att det inte fanns en bebis där inne. Ingen liten fot som man kunde trycka på . Har gått runt med den känslan HELA dan. wow det var så hägtigt och underbar känsla.

Mamma var den första jag ringde för att berätta hon bara skrattade åt mig. Annika var den andra som jag prata med hahah hon undrade förstås om pappa men jag berättade att jag var helt själv i drömmen. Annika som är så snäll och omtänksam erbjöd sig direkt att var pappa till barnen och mannen i familjen HAHAHAHH hon e för ball.

Hon fck inte tjänsten, vem tusan ska jag hänga med nu på nätterna.. och med vem ska jag fika med? ååh prata massa strunt i TUI FLY kontoret *fniss* vi har så skoj.. gonna miss her!

måste jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0