Höstfest his JIMMEY!

en kollega har höstfest hos sig varje år. I år blev jag bjuden.  Fy vad vi hade skoj.
Jag kom hem kl 04.00 haha normal tid för mig som är nattare då. Men jag fick skjuts hem av Edessa annars hade jag aldrig tagit mig hem från Uppsala till märsta själv.
Lite pix:



Här lekte vi sanning eller konsekvens. Helt dumma grejer man fick göra och jag fick konsekvens HELA tiden. Fick skicka skumma sms till två personer, gå till grannen och be om lite tandkräm på fingret. hahah Saber fick ringa Taxibolaget och fråga om de hittat hans morfar som han glömde bort dagen innan. Han beskrevs som Trevlig men Taffsig hahah sen när tanten sa nä tyvärr ingen morfar så avslutade han med att ÄH han var ju så gammal ändå så att....

Jimmey han fick :

Se ut som en dax en liten stund hahah min favvo skyddsvakt ;)

 

Det blev massor med lekar på kvällen. Singstar, Buzz, Guitar Hero

Asså den här killen ja första gången jag träffa honom så körde han hem mig från jobbet för jag fick migrän, sa knappt något och var väldigt blyg. Han är skyddsvakt och han är väll si så där 2 meter lång känns det som hahah. MEN jag har aldrig träffat på någon som är så lång och inte har kontroll över sina kroppsdelar HAHAHHA asså när han gick så rörde sig hans armar och ben okontrollerat hahah han flaxade hahaha.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0