Jag e så STOLT!



Nu är skivan ute. så köp den!! ( missionsos.org ) Jag e så stolt över min syster och alla andra som är med i den.
Syrran är med och sjunger och de hade realese i söndags. Fy vad grymt, jag blev alldeles rörd när jag stod där och dansade till musiken. SÅÅÅ grymt! Första festivalskivan någonsin och den blev så bra. Vilken koncert, alla dansade och hoppade och svettades =D

Nu är mamma syrran och svåger på semester och det förtjänar de verkligen efter den här tuffa veckan. Nu ska jag och Caleb äta lite björnbärs paj =D

Kommentarer
Postat av: David T

Arghh synd att vi jobbade den helgen... Shit jag vill verkligen åka dit o se miraklet....

2009-09-01 @ 20:27:42
URL: http://justanotherday.blogg.se/
Postat av: Lorena

Ja vad tråkigt. Du missade verkligen någonting! men men det kommer väll fler konserter.=)

2009-09-01 @ 22:35:27
URL: http://lorrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0