dags att säga adjö

till min fina plattång. Den funkade prima förrigår men imorse när jag skulle göra lite vågor i håret så funkar den inte..
Eller jo den glappar jag kan få igång den så den blir varm men det är nog inte så bra att använda grejer som glappar.







Det är väll dags att säga adjö till den. Kommer inte på hur många år jag haft den. Pappa köpte den i Chile till mig, ja den tiden då vi var en familj då men det är ändå ett minne från honom =( så jo jag blir lite ledsen inte för själva plattången utan för att jag fick den av honom. Han köpte en till mig och en till syrran, och han var så glad när han kom hem med dem. Vi också;)  min första  braiga plattång.

Nu måste jag börja kolla in andra.
Några förslag??

ooh well
what to do



Kommentarer
Postat av: JEnny

Men alltså andy fixar den! Min glappade oxå men han fixade sladden!!!

2010-04-03 @ 13:14:50
Postat av: Anna

Hejhej;)

2010-04-03 @ 21:32:31
URL: http://Thetwigblog.blogspot.com
Postat av: Lorena

åååh kan han??? bra!!

2010-04-04 @ 14:33:09
Postat av: Lorena

Hej ANNA!! =D

2010-04-04 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0