lördag

Var det dags att övningsköra igen =D och det går väldigt bra faktiskt trots att det uppstår lite bråk och tjafs i några sekunder och lite gapflabb till föjd av det  hahah

Det är inte så jätte ofta som den chilenska sidan (och skånskan för jag brukar skrika på skånska när jag blir arg) kommer fram.
Men lördagen körde jag bra men SÖNDAGEN oooh då körde jag galant som om jag redan hade körkortet i plånisen =D



Kör med mina nya snygga ray ban =D

Som alltid brukar vi köra förbi Anna och Jonathan så jag kan pussa på min lille sötboll.
Lämnade lite presenter som jag hade köpt till honom i Thailand.
2 billabong t-shirts, 1 Diesel t-shirt och ett par sandaler som tjuter när han går =D




Den afrikanska festen var ju riktigt lyckad.
Syrran var där och en maaaaaaassa afrikaner heheh



Okej ni behöver itne kommentera men syster går igenom en svår period. Hon har inte riktigt hittat sig själv och uttrycker sig gärna med kläder hur hon känner. Just nu är hon splittrad och lite tokig så det blev en clowndräkt hon drog fram ur garderoben..



Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAAHAHAHAAHAH TACK!

2010-04-05 @ 16:04:55
Postat av: camilla Strand

och du är sååååå vacker, Lorena!

Vilket hår!!!!! åååååh! avis!!



kram!

2010-04-05 @ 17:28:24
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0