Use your imagination

Okej försök se det här framför dig...

En väldigt stor marknad som är flera tusen hektarer stor. Fullt med thailändare och turister. IT'S THE J'J MARKET
du shoppar och är helt inne i ditt och koncentrerad på det du ska handla.
Du står och precis vid ett stånd och kolla lite fina kläder och är helt inne i din egen värld..
Helt plötsligt hör jag rösten bakom mig :
- synd att man inte filma det hära!
Jag: - vadå då?

och vänder mig om för att titta. Det tar några sekunder innan jag fattar.
-Men ser du inte??
- OOOJ!

Hela marknaden stod blixt stilla!!! Det var som som någon hade tryck på pause och alla bara freeze!
Nationalsången spelades och då ska tydligen ALLA stanna upp och stå stilla och lyssna.. MEN
LOREN NÄ NÄ HON SHOPPAR! hahah

Det var lite komiskt att hela marknaden stannar upp alla står blixtstilla medans jag är i min egen lilla värld och shoppas =D

lite pinsamt var det hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0