Julafton

Ja jag hann ju med allt jag ville. Men jag hann inte duscha hahaha härligt va. Släkten plingade på när jag blev färdig med mitt smink men inte hunnit fixa håret eller byta om ihih. ooh well
Är så nöjd med dukningen och matlagningen. Kan ni fatta att jag laga kalkon för första gången och den blev perfekt!
Alla var så glada för vi hade lagt ner tid med att göra så pyntigt och fint.
Att Saber var med gjorde allt mycket lättare. Han hjälpte till med ALLT... ut med kaleb, ut med kalkonen och in med kalkonen varje halvtimme, hämtade stolar +bord, Städade, ut med kaleb igen, ut och handlade cheesburgare åt oss och mamma. Min hjälte!


Bara början



Och efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0