Dålig början av semestern

Det första jag läser i ett sms är Syrran som undrar om jag har hört om jordbävningen!

ÅÅH NEJ
Ringer mamma direkt och undrar vad som har hänt.

Ja vid det här laget vet ni nog alla också.

FÅr varken tag på min bästakompis eller släktingar. Har försökt ringa men ingeting händer.
Tänker på alla men är helt hjälplös.
Allting är förstört, allt är inställt. Min kusin skulle gifta sig idag och skulle på semster till Cuba. Ingeting blir av.
Gr8 ska jag åka så här ?? ovetandes om vad som händer. Orolig och inte njuta av något?

Är helt gråtfärdig och ber till Gud att alla har klarat sig.

8,8  på R-skalan, den värsta på 50 år
skalvet är 60 ggr större i energi än i Haiti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0