Fixing fixing

Gick upp vid två idag.. dax för tvätt igen! men det var inte så mkt.. bara det sista så jag kan börja packa väskan

Inatt fick jag lära mig en grej.. Fixa ögonbrynen med sytråd. Yes du läste rätt med en sytråd á la arab style =D



Så nu är jag hårfri =D  äntligen har jag lärt mig det är väldigt effektivt, går snabbt och bättre än att vaxa.
Att göra med sytråd får faktistkt igång blodcirkultionen så det är ingen risk att huden blir slapp som det kan bli med vaxning.

Syrran kom förbi för att få hennes smycken fixade som hon har beställt =) hon blev nöjd TILL SLUT iaf. Vi vet ju alla hur petig Jenny är mohahahah

Igår hände både roliga och tragiska grejer. Det tragiska kan jag tyvärr inte skriva för vissa människor gillar att snoka runt ;)


men det roliga var att jag träffade en gammal skolkompis från grundskolan =D haha var ritkigt kul att träffas
Blev skickad till terminal 4 för att hjälpa till och så var hon på väg tillbax till malmö men flighten var försenad. Så det var rena turen att vi träffades =D

Vi stod och snackade lite och jag undrade om hon hade kontakt med någon från skolan...

hahah ja det visade sig att hon är sambo med en annan klasskompis.. så kul att höra

de matchar varandra perfa ;)


Kommentarer
Postat av: anna kvist

hej!

du får gääärna sytråda mina ögonbryn oxå! hoppas du får det skönt i thailand, e lite ledsen över att det inte blev nån semlaträff, hade varit mysigt att hänga!

kraaam

2010-02-25 @ 14:36:19
Postat av: Lorena

Jaa absolut haha ska öva massor på mig bara =D heheh

Tack så mycket jag kommer lätt njuta till 100.

Vi får ta en fika när jag kommer hem ;) kanske med en annan god bakelse...



kram

2010-02-25 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0