Jag och mina sjuka drömmar

Ja vad ska jag säga?? Har man livlig fantasi så har man haha. Inatt jag drömde något som aldrig drömt förrut. Jag drömde om en jätte.... Ok to the point=) Jag var på jobbet i kontrollen. Vi höll på att stänga så vi var alla där. Helt plötsligt släcks alla ljus på t5. Åh vi bara freez! vad är det som händer?? Det var helt mörkt när man kollade ut mot b-piren. Och man såg hur passagrrare och personal började små springa mot oss. Vi fatta direkt att någon höll på att hacka sig in i systemet. Terrorister.... jag kommer ihåg att jjag tänkts hur vi skulle göra med paxarna. Ska vi hålla kvar de eller skicka ut de via tullen? Helt plötsligt från ingenstans kommer terroristerna utklädda till militärer. De började skjuta ner folk men jag klarar mig första vändan. Andra gången gömmer vi oss bakom boardingen. Några tror att det är över men min magkänsla sa nej. De kommer igen! sek efter kommer detn jeep från airside, alltså insidan, och kör fram mot oss. Jag hinner se tjejen som sitter brevid föraren. Blond stel tjej och tom i blicken. OCH så tar hon upp sitt vapen och skjuter oss. Jag låtsas bli träffad och slänger mig platt på golvt. Skotten snuddar vid min rygg men jag blir inte träffad. och ja, jag lyckas fly hem till min mamma. Tar henne till vardagsrummet och säger att hon måste ligga ner! ville inte visa min blödande rygg så hon blir orolig. När vi ligger ner ser vi hur dem har tagit över helt. Minst en person på varje tak. Det skjuts och det är koas, mörkt. En bomb utlöses precis utanför och vi känner tryckvågorna men fönsterna går ej sönder trots vibrationerna. Men jag täcker mamma med hela min kropp. Sen börjar jag drömma annat fast ungefär med samma känsla. Action, räddsla. Kan inte förklara den drömmen. Som sagt jag och mina sjuka fantasi haha Förra veckan drömde jag om ryska maffian.

Kommentarer
Postat av: Jenny

muahahahaha shiiiiiet!

2010-02-11 @ 16:26:49
Postat av: Magnus Hellgren

Det är bara att ringa om du behöver prata av dej.

du har fått en typisk arbetskada när man jobbar den den gula sidan :-)

2010-02-11 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0