Tävling på g

Funderar på om jag ska ha en tävling här på bloggen. Och vinnaren vinner ett smycke =D
måste bara lista ut lite vad för slags tävling det ska bli.

IDag är det fredagsmys!!!!!  fast jag har ju förlorat hela dan tyvärr. Jag var så otroligt trött imorse efter jobbet så det går inte att förklara. Jag somnade ståendes när jag skulle visitera, SÅ PASS!
Men jag har ögon på mig så jag får en smäll på huvudet så fort jag blinkar för länge *fniss*
Jag hade ingen balans när jag steg av från bussen och kände att jag skulle svimma. puuff farligt när man går över gatan och inte är 100% uppmärksam.

Meningen var ju att gå upp vid 14.30 för att hinna njuta av dan. Helt plötsligt ringer mobilen..
- Sover du ?
hahah oj då kl är 16 =D


Men nu funderar jag... ska jag sy eller göra smycken?

Imorgon är det latinofest i kyrkan.. *tjohoo*  ska öva på min salsa liten ;)

By the way.. Ni är så välkomna så. kostar 40 tror jag. Och för det får man show, dansa lite själv och lite gott att tugga på.  www.missionsos.org

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahah DU! jag satt och funderade på att vi ska göra en tävling med smyckena! Satt och tänkte på vad för sorts tävling! hahahaha!

2010-02-05 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0