Terrorna!

Terroristen ( lorena ) och terremoto ( Daniela , betyder jordbävning på spanska )

Vi var på g idag.
Drog till Kista och tog över butikerna hahah .. Jag skulle handla lite av det jag behövde innan resan.



Vi har alltid så roligt när vi hänger..  och vi blandar spanska och svenska så mycket så jag fick ut världens språkfel idag. hahah
skulle säga vänd på den ( en liten golvmatta ) och istället mixar jag till den lite och ger den en spansk touch och säger : Vende la 
Det roliga är att det tar några sekunder innan vi reagerar på det hahahha ... smartass

Men när vi skulle parkera så blev det lite fel.. vi körde in i parkeringen som hade lite för mycket snö hahah sen fastna vi

men Petter och Per kom till våran räddning!!
hahah
sen satt vi och fikade typ halv tolv på kvällen och sen blev det lite sytråd på hennes fejja =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0