trött?

igår fick jag sova ut! Bad choice! hehehe
Går alltid upp tidigt men igår vägrade jag. Sov ända fram till 17 =D
Blev dock lite jobbigt när jag skulle lägga mig inatt. Somnade inte förräns 03.30

men men vad ska jag göra. Jag har semester snart iaf. Snacka om att BEHÖVA!
5 arbetspass kvar sen är det baj baj

Fick samtal från röda korset. Har sökt till ett voluntärsjobb i afrika.
haha nä skoja bara här på Arlanda. En krisgrupp som kan finnas på plats, snabbt som bara den.
Får se hur intervjun artar sig.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ballt! En kollega på jobbet arbeta i den gruppen på arlanda innan hon kom till mitt jobb :)

2010-02-16 @ 13:31:50
Postat av: Lorens

Vem då?

2010-02-16 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0